De zorg elke dag een beetje beter en efficiënter maken: dat jaagt digitale zorgverbinder Sanday dagelijks na. Dat doet de IT-professional sinds kort met gerichte oplossingen van Comcross.
Gedurende de coronapandemie waren de medewerkers van Sanday genoodzaakt om thuis te werken. “Na die periode hebben wij, eind 2022, als IT-professional in de zorgmarkt het plan ‘nieuwe werken’ uitgerold”, licht Karin Vink, Lead learning & development, toe. Om dat plan succesvol uiteen te zetten, waren op technisch vlak de nodige aanpassingen nodig. Daarvoor sloeg Sanday de handen ineen met Comcross.
“Naast een aantal vernieuwingen op de werkvloer hebben wij op onze mooie kantoorlocatie in Utrecht een tweetal vergaderruimtes professioneel ingericht met video conference oplossingen. Daarnaast is onze trainingsruimte uitgerust met een smartboard en bijbehorend hightech apparatuur om trainingen en webinars op locatie, online en hybride te kunnen geven”, weet Karin.
Comcross assisteert de klant - zoals gebruikelijk - bij het maken van de juiste keuzes betreft de oplossing. Daar was deze keer uiteraard ook sprake van. Tot genoegen van Karin: “Comcross heeft ons uitgebreid en kundig geïnformeerd naar de mogelijkheden. Leendert Louter (directeur Comcross) heeft samen met ons de ruimtes bekeken en meegedacht om tot de beste oplossing voor onze organisatie te komen. Advies, installatie, begeleiding en nazorg… de service van Comcross is op alle vlakken om door een ringetje te halen.”
Een beter compliment kunnen wij bij Comcross niet krijgen! Maar wat ons vooral tevreden stemt, is dat onze klant content is en op zakelijk vlak weer vooruit kan.